Sömn

Har ni någonsin tänkt på hur konstigt det är med sömn egentligen?
Det gjorde jag igår när jag skulle sova.
Alltså, när du är tillräckligt trött så hamnar du i ett ovetande tillstånd där du drömmer och kan göra skumma saker. Som jag till exempel pratar väldigt mycket i sömnen, brukade även skrika när jag var liten (enligt familj och vänner alltså), jag stänger av mitt alarm på mobilen, smsar i sömnen och lägger mej som Pippi. Och ni som inte vet hur Pippi sover borde fan skämmas.
Ibland när jag är halvvaken kan jag prata med folk, som för ett par veckor sen frågade jag min bror "Är det någon speciell dag idag?" Från ingenstans.
Kan även inbilla mej att det är folk i rummet som jag pratar med och ibland "vågar" jag inte somna helt för att jag "skäms" (?).
Det kanske bara är jag som är så här konstig när jag sover, men fortfarande så tycker jag att sömnen i största allmänhet är rätt mysko. Och nu vet ni hur jag är när jag sover, nån som vågar sova med mej? Hehehe.....
Att bro på att vara konstig när man sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0