What is it with you that makes me act like this?


Ser ganska vrickad ut, men bilden är för håret!
Igår hade jag en mysig filmkväll med maja, angelica och seidi. Åh vad jag tycker om er tjejer! Idag har jag haft ganska fullt upp hela dagen. Efter skolan åkte jag till frisören och klippte bort det slitna och klippte upp det lite. Ingen extrem skillnad om man säger så! Sen jag kom hem har jag sålt rc och nb och försökt bestämma mej för nån linje på gymnasiet. Men det lyckas jag inte med kan jag ju säga, har gymnasiemässa imorgon så det är ju bra att ha bestämt sej lite grann iaf.. Men de linjer jag skulle kunna tänka mej att läsa är:
Sam - beteendevetenskap
Sam - media
Vård & omsorg
Barn & fritid
Beslutsångest var ordet!

Kommentarer
Postat av: emma

gumman, ett tips, välj inte media, kan förklara varför nåndag! <3

2011-09-26 @ 21:22:37
URL: http://emma.lifeyo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0