Allt som flyger upp måste landa tillslut

Jag och elin upptäckte att vi visst bredde ut oss liten i omklädningsrummet efter idrotten..
Slutade skolan tidigare idag, ganska nice att sluta tidigare nästan varje tisdag av olika saker som vi gör med skolan, eller när lärare är sjuka haha. ;)
På hemkunskapen bakade vi jätte fina "baguetter" som ni ser och på idrotten sprang vi 3 km, är inte alls nöjd med min tid på 19 minuter, men får väl skylla på att jag inte sprungit sen juni-juli nån gång haha.. Annars var skoldagen som vanligt. Efter skolan var det träning som gällde, vi körde rätt hårt så är rätt slut just nu så badrummet får bli nästa stopp och sen vidare mot min äkta kärlek, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0