I look up to the sky and now the world is mine. I've known it all my life, I made it.

Ganska dålig mobilbild jag tagit på Anna Lindberg!
Känner att jag kanske ska förklara lite grann det tidigare inlägget, jag var på gården och mobilbloggade så orkade därför inte. Hur som helst det första jag och seidi gjorde när vi kom till gården var att anmäla oss till att åka och se idolfinalen live i december. Kollar knappt på idol men det är bara nåt man måste få uppleva nån gång, haha. Och lite senare får jag ett sms från maja och hon säger att vi ska tävla i november nån gång. Och jag har inte tävlat sen 6an-7an för först så bestämde vi i klubben att vi inte skulle tävla på ett år för att vi verkligen skulle träna upp oss, ett år senare fick jag en ny jätte dålig tränare så lärde mej inget, och sen slutade jag i ett år men nu i november är det dags! Kommer dock tävla i en ganska låg serie eftersom om man inte håller igång med simhopp hela tiden så tappar man jätte mycket, vilket jag gjort. Men det ska ändå bli jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0