Tidfördrivsinlägg..

Jag kollade igenom lite bilder, och jag kom och tänka på nåt som jag lagt märkte till många gånger förr men ändå. Mina ögonbryn är i olika höjd, det blir ofta större skilnad på bild än irl. Sen så växer dom även annorlunda, så dom går inte att få helt jämna! Och det tror jag beror på att när jag var mindre och inte visste vad jag höll på med så plockade jag på ovansidan av ögonbrynen (vilket man inte ska göra). Så ja jag är väl medveten om att jag har ojämna ögonbryn, fast på bilden är dom extremt ojämna, dom var knappt plockade så dom går att få jämnare än så iaf!
För er som ville veta. :)

Kommentarer
Postat av: carlström

så sne<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-13 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0