I loved you with a fire red, now it's turning blue


Mina skruttfior till kusiner sommaren 09.
Gick upp tidigt idag för att åka till Plusgymnasiets öppethus med mamma. Det kändes inte alls som en skola, eftersom det egentligen inte ens är några skollokaler men annars verkar det som en bra skola! Och när jag kom hem gjorde jag ett intressetest på abretsförmedlingens hemsida och kollade lite jobb som kan vara intressanta i framtiden eftersom min SYV bett mej göra det. Nu ska jag gå och plocka undan lite kläder som ligger på rummet för om nån timma eller så kommer mina kusiner som inte varit är på nio år! Fast det var inte nio år sen jag träffade dom, men sen dom var här i örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0