...

"Varje gång jag tänker på dig så dyker frågan upp, fan, saknar du mig?
Alla våra stunder, allt som vi hade. Shit, jag svär, jag var i drömlandet
Självklart du dyker upp i mitt huvud
Jag tappade min ängel, vart har du flygit?
Så många gånger jag har sagt till dig, bara titta mot stjärnorna så minns du mig
Undrar hur du har det, yes hur du mår
Ditt namn kommer alltid att få mitt hjärta att slå på hårt
Ångrar att jag lät dig gå
Förevigt du och jag, du vet jag kände så
Att jag älskade dig, det var nåt jag förstod
Du fick min kropp att smälta varje gång du log"

Jag saknar ditt gamla jag, den som en gång var den jag blev kär i, den som en gång var min vän.

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

pluttisnuttan. finns om du är lesseeeen:(( <3

2011-11-10 @ 22:09:26
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0