Grattis bästavän!

Min bästa vän fyller äntligen 15 år idag och hon är en utav dom bästa människor jag någonsin träffat. Vi har varit vänner i typ ett år men ändå har vi miljarder fina stunder tillsammans och minst lika många bilder, det här är liksom bara en riktigt liten del utav alla. Du är så jäkla fin på både insidan och utsidan, om du bara visste hur glad jag är som har dej! Du finns alltid där för mej, när som helst, precis som jag alltid finns här för dej. Jag älskar dej bästa vän, grattis!

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

åh börjar nästan gråta, va söt du är!

känner exakt samma för dej! & ingenting kan slå alla våra minnen.

skulle aldrig klara mej utan dig, det vet du. du är helt underbar! den bästavän man någonsin kan ha!



ÄLSKAR DEJ OCH TACK BEBI!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-31 @ 22:17:10
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0