I'm walking through the rain again Thinkin' about you, Feelin' all the pain again, Everything's so blue

Ankido och jag förra året på liseberg, emma och angelica bakom också.
Skolan var bra, hade min sista idrottslektion idag, då vi var ute i regnet och hade 7-kamp. Fast det var kul trots regnet. När jag kom hem satte jag mej framför tvn och chillade. Skulle behöva plugga till vårat sista prov innan sommaren, men får se om jag orkar. Senare dra jag och ankido till haga och kollar när explosion uppträder och efteråt drar vi och träffar folk. Haha tredje gången på mindre än två veckor som jag ska kolla på dom, snart lär jag mej väl hela deras dans utantill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0