As we go on, we remember all the times we had togheter. And as our lives change come whatever, we will still be friends forever

Jag kan inte fatta det, att vi inte längre kommer träffas på tisdagar halv 5 i mikaelkyrkan varje vecka. Vi kommer att skiljas åt, och det gör ont. Men jag vet att med dessa band vi knytit till varandra på mindre än ett år är nåt unikt, nåt som vi kan behålla bara vi vill. All den lycka, kärlek och vänskap jag fått uppleva med er är nåt jag aldrig skulle vilja byta ut mot något i världen. Jag ser tillbaka på våra stunder tillsammans med ett leende på läpparna samtidigt som tårarna är på väg att tränga fram. Ni är bland det bästa jag vet och jag vill inte att det här ska ta slut, men inget varar för evigt.
Ohannes ?
Champika Bolonghoge
Ebba Zederfeldt
Maria Mouchi
Ebba Anehamn
Hrayr Megerdijan
Seidi Özer
Louise Skoglund
Sandra Granberg
Jenny Siik
Elin Kanervisto
Hannah Jarvis
Emma Jansson
Per ?
Andreas Axinge
Emmy Hellgren
Anna Rödin

Jag älskar er, tack för att ni gjort mej till den jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0