Svar på tal

Anonym om alltså, varför har vi ett liv för? :(:
vad hände med videobloggen du skulle göra där du sminkar dig? Ska det bli något eller inte?
Svar:
Det hade jag faktiskt glömt bort helt ärligt och jag sminkar mej knappt längre nu när det är fint väder, men nej det blir inget för det är så pass enkelt och så lite så jag berättar i stället:
1. Jag börjar med att återfukta huden, det går väl bra med vilken kräm som helst som inte är för fet
2. Sen borstar jag på H&M's skit puder
3. Böjer ögonfransarna och sen använder jag mej av maybelline the falsies volum' express mascaran
Sen så är det klart, och ett tips är ju att sminka sej i dagsljus, jag brukar sätta mej med en spegel framför ett fönster för då ser man så man inte blir fläckig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0