My world is falling apart just because of you.

Vivalla festivalen idag en stund och kollade när explosion uppträdde idag igen, ni är ju för grymma! Stannade kvar en stund efter också men var tvungen att dra hem för att baka blåbärscheesecake tills imorgon, så jag, seidi, adam och min mamma bakade hahah, när den var i ugnen drog jag, seidi och jenny och solade och sen hem igen för att fortsätta baka. Efteråt satte milla på korta lösnaglar på mej och målade dom, vet att bilden är jätte fiiin också.. Extremt nödvändigt med korta jag vet, men jag fick dom hihi. Och nu måste jag sova för ska upp 6 imorgon eftersom jag ska vara i kyrkan halv 9 för att öva på sånger och senare konfirmeras, fan vad det inte kommer bli kul att skiljas åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0