Lyckat

Jag fick ett recept på vårdcentralen för sån där grej man har när man har astma som jag ska testa i två veckor och sen ska jag få träffa en läkare och sen ska han bedöma om jag ska fortsätta med sån eller hur vi ska göra. Runt halv 10 cyklade vi iväg med klassen mot lången där jag, jenny, evelin, elin, daniel och david badade trots att det regnade och var svinkallt, och det är inget jag gör om i sånt här väder kan jag ju säga. Satt och frös konstant och kunde knappt röra mej, trots att vi hade filt och eld. Fast som tur var fick vi åka hem efter ett tag och självklart blev det sol då. Nu har jag nyss duschat och om cirka en timma drar jag iväg på våran sista konfa, bortsett från söndag då vi konfirmeras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0