It's funny how someone so ordinary can suddenly become the only reason you're still living

Okej, jag överdrev väl lite igår med fotbollen, men fick värsta kicken och var tvungen att springa till datorn och skriva. Och jag kan inte fatta att jag satt och kollade på fotboll och faktiskt brydde mej och var intresserad?! Men barca spela ju och dom måste man ju bara heja på! ;) Och så har jag som "perioder" så jag antingen älskar fotboll eller hatar det, och just nu älskar jag det. Jag vet hur det låter, HAHA. Hur som helst så har dagen varit väldigt slö, skolan gick bra och sen jag kom hem har jag tittat på tv för jag mår verkligen inte bra. Det suger rejält.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oså skriver du lite till om fotbollen ... ;)

ÄLSKAR DEJ PUSUSUUSUSU! (a) <3

2011-05-04 @ 22:01:44
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0