en gång blond, alltid blond

Är typ såhäääääääääääär trött, trots det gick jag upp tidigt för att jag göra ingenting haha. Har bara legat framför tvn. Fast det finns inte mycket att göra en söndag morgon ju, visserligen har det blivit dag nu men ändå haha. Så därför har jag faktiskt tänkt att gå och göra mej i ordning och sen efter maten dra till milla och få håret slingat. Vill inte ha mörkt hår längre, men kommer inte kunna färga håret ljust för då skulle det nog bara ramla av så vi testar på att slinga det och hoppas på det bästa, men min frisör hade sagt att man kunde göra så, så varför inte testa? Och sen så har väl alla sett min hemska utväxt som jag inte orkat göra nåt åt, så nu ska det förhoppningsvis se bättre ut iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0