ass

Som ni säkert märkte så var seidi här en stund förut och tog över min dator medans jag var på toa.
Men det är inte därför jag tänkte blogga, utan tänkte bara på hur störande patetiska vissa tjejer är som tar bilder där dom står och putar ut röven så mycket dom bara kan. Det är nåt jag stör mej på så enormt mycket, okej visst har man stor röv, fine, då kan man ju inte göra nåt åt det. Och alltså det är inget att skämmas för att man har stor röv, jag har själv inte den minsta röven, men så har det alltid varit. Okej, vad jag försöker komma fram till är varför stå och puta ut med den när andra vet hur man ser ut i verkligheten? Visst, man ska leka sexig, men då blir man ju nästan osexigare i verkligheten sen. ;)
Rätt ovärt inlägg, men var bara tvungen att få det sagt. Och bilden är från we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0