Om du bara visste hur mycket jag saknar dej.

Vissa i klassen har ju serisöa problem haha. ;)
Det blev inge längdskidåkning för mej och elin för vi hade ingen matsäck, inte lust och stan kändes lite viktigare haha. (a)
Så vi fick gå på en annan lektion istället och sedan åkte vi till stan där jag köpte 3 par trosor, jeans och vanliga svarta tights. Haha det var så sjukt länge sen jag köpte jeans eftersom jag typ inte kunnat ha det, eller jag har så sjukt svårt att hitta jeans eftersom jag har sån kroppsbyggnad som folk inte anpassar jeans efter och jag har det  i mina fucking gener att om jag t.ex gick ner 10 kg skulle jag inte bli så mycket smalare, för jag har alltid varit "stor", känns kul att ärva alla dom sjukt bra generna vaaaaa..
Så därför kan jag inte ha så många jeans, haha typ livshistoria.

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHA... lappen HAHAHAHAHHAHAxd<3<3

2011-03-08 @ 19:53:34
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0