I'm here without you baby but you're still on my lonely mind

Skolan var för skön, hade bara 4 lektioner för hade håltimma på SO:n då vi drog till stan. Efter skolan fick jag ta bussen till träningen eftersom vädret var piss så kunde inte cykla som jag planerat för att vara lite alert, haha. Träningen gick faktiskt riktigt bra, åtminstone när vi körde på fasta 3an (alltså i hopptornet och inte på svikten) fast då körde vi mest fall och annat enkelt haha. Sedan på 1an gick det inte lika bra, hade typ helt glömt bort hur man hoppar med sats. Men fyfan vad härligt och kul det var att träna igen, saknat det så! Dock har jag inte saknat uppvärmningen och kondisträningen, haha det tog död på mej. Nu har jag precis kollat på solsidan som jag missade i söndags, sjukt bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0