You'd know how the time flies, only yesterday was the time of our lives

Drog till alnängsbadet med seidi runt 1 nån gång, det var riktigt skönt att faktiskt kunna bada på riktigt nu. Har ju liksom fått ha påse på armen och inte kunnat doppa den när jag badat pga gipset. Vi var där i några timmar innan vi drog hem, och hemma har jag ätit och duschat. Ska snart gå och packa för imorgon åker jag och angelica till deras sommarstuga i motala och sover över där, sover även hos angelica inatt. Men innan dess ska jag träffa seidi och nisse, och nisse åker hem imorgon igen. Dålig stil.. haha. Fast han kommer tillbaka om typ två veckor eller nåt? så jag klarar mej nog. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0