Welcome to my sunny day

Typ hela dagen idag har jag varit inne och inte gjort så mycket mer än åkt till ica, men sen vid 6 eller nåt drog jag och seidi ut satte oss på en bänk. Dit kom nisse och anton efter en stund och gjorde oss sällskap. Vi gjorde väl en massa saker om man säger så, men inget speciellt, typ snacka, lyssna på musik och nisse och anton lyfte upp bänken när jag och seidi satt på den och lite sånt, typ fullkomligt normalt..?
Vid 9 drog jag in för att äta räkor och kolla film med mina päron, men vi ville inte se samma film så det slutade att jag tittade med seidi på du har mail, var inte så jätte inne eftersom jag satt och skala räkor samtidigt haha. Men den var rätt bra, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0