Det finns inte ord som förklarar hur jävla mycket jag hatar dej.

haha vi ser alla ut att ha värsta fettobenen..
mohaha, lite ägda. (a)
ÄLSKADE SOL. ♥
Idag var det elins konfirmation som gällde på morgonen, eftersom hon var på tävling när vi andra konfirmerades. När gudstjänsten var slut drog vi med konfa gruppen och åt på pacos, så äckligt gott. Efteråt stod bowling på schemat, sjukt kul, och kungen själv vann hehehe. ;)
När vi spelat åkte jag och elin hem till henne där hennes släkt var för att fira hennes konfirmation hihih. Ett tag senare mötte vi jenny för att handla tills imorgon då vi ska till tisaren. Hur som helst, efter att vi handlat så drog jag och elin och träffade louise och seidi på skolan. Men efter en stund drog louise, och då drog vi andra och satte oss på en parkering i solen och bara satt och snacka. Efter någon timma eller nåt fortsatte vi hem där jag och seidi kolla på film, hajar som hajar, HAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0