Street tour


Visst är vi sjukt snygga i niklas kläder? :)))))) Och mina flipflop gör ju det hela mycket snyggare också. ;)

fint?
Igår: Drog och badade i alnängsbadet med niklas, evelin och elin. Men det drog igen snabbt så vi åkte hem till niklas. Sen så drog jag, niklas och evelin till formosa och käkade, haha blev inte direkt "några" från klassen, typ ingen kunde. En stund senare mötte vi elin och drog till willys och köpte ett paket päronsplitt för jag och niklas skulle ha tävling om vem som kunde äta upp dom snabbast, båda spydde efter, fast det var för vi framkallade spya för vi mådde så illa av glassen haha. Och jag vann haha, kan ju säga att det inte var värt det..
Idag: Har varit och kollat på när min lillebror och några från hans lag spelade street tour på mariebergs parkering. Som ni kanske märker så är det ingen vanlig cup, det avr t.ex jätten lite plan på asfalt, öppet mål och bara fyra spelare på plan och lite annat. Det gick jätte bra för dom i gruppspelet då dom vann alla matcher, men åkte ut i semi mot kumla tyvärr. Men det är ju örebrocupen nästa vecka så det tar dom igen, haha! ;)
Resten av dagen som är kvar vet jag inte riktigt vad jag ska göra, så vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0