There’s nothing i'd rather do than to sit with you forever, can’t think of nothing better than to be stuck with you

Var ute en stund med seidi förut och ritade, eller ja ni ser ju på bilden vad jag ritade hahahah. Tänkte att man måste ju vara lite som alla andra och rita av nåt sen ta kort på det och lägga ut, och har ni ju riktiga självporträtt på mej och seidi! ;)
Sen tog vi oss en promenad runt varbergaskogen, kan inte springa med min arm för då gör den ont men måste ju röra på mej lite iaf. Stannade hos min bror på vägen hem för att lämna hans kamera som jag lånat för att det korta objektivet till systemkameran är trasigt. Efter det har jag inte gjort mycket, men senare ska jag träffa jenny om det blir som planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0