Give me everything tonight

Har varit inne hela dagen förutom när jag gick till ica för att köpa jordgubbar. Det är ju lite synd eftersom vädret verkligen varit på topp idag, men är man inte tillräckligt försiktig när man solar så får man väl skylla sej själv.. Fast jag smörjde faktiskt in mej, men däremot somna jag haha. Men men, förhoppningsvis kommer det fler soliga dagar! Fast ska ut snart för nu börjar ju solen bli svagare, fast kommer ändå sitta i skuggan för säkerhetsskull. Ni måste tro att jag är helt knäpp som gör det här bara för jag bränt mej, men jag ser ut som en kräfta (fast det börjar gå över till brunt nu) och igår hade jag fått en brännblåsa på läppen och idag vakna jag upp med världens fläskläppar och svullna ögonlock, men det har som tur är gått över nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0