Älska mig

Haha det blev inget alls med att vi skulle ut och äta idag, men om det blir som planerat den här gången så drar vi imorgon istället. Så istället har jag tagit mej en promenad för att komma ut lite och kollat på älska mig med seidi. Den har inte kommit ut än så man får kolla på youtube men jenny sa att den var jätte bra så vi testade och det var det faktiskt värt. För filmen var riktigt bra, visst var den lite skum, men den får en verkligen att tänka efter. Grät ju inte lite till den heller, det är verkligen en film att rekommendera faktiskt! Och nu gick seidi nyss hem och jag funderar på att snart gå och lägga mej, trots att jag har sommarlov och klockan inte slagit tolv än, men orkar liksom inte vara vaken.

Kommentarer
Postat av: jenny

det var ju det jag sa :o

asssåå man tänker att det kan hända i verkligheten :o<3<3

2011-06-10 @ 09:09:56
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0