Who can say why your heart sighs as your love flies, only time? And who can say why your heart cries when your love lies, only time?

Elin kom hem idag istället för imorgon så jag skyndade mej med packningen innan jag drog och träffade henne, nästan en hel vecka utan min andra halva och hon var riktigt saknad, hur ska det gå i framtiden då liksom? hahaha.
Vi satte oss på fd varbergaskolan och pratade massor, sen kom niklas dit och gjorde oss sällskap. Efter ett tag begav vi oss till ica och satt där ett bra tag, nisse kom också dit. Vi hade våra normala samtal som vanligt haha. Kom hem för typ en halvtimma sen och måste snart sova, för ska ju som sagt åka imorgon, och kommer gå upp tidigt då. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

aaaww, du va oxå otroligt saknad min andra halva. utan dej ingen mej!<3



sv: yeeees o sen drar du när jag är hemma, typ sääääääääääämstt!!

2011-07-17 @ 23:39:36
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0