Vad vore jag utan dina andetag?

Emma kom till mej runt två nån gång tror jag, vår snygga outfit som ni ser på bilden högst upp var innan vi skulle spela innan en driv musikvideo. Jag vet att vi är normala, fast emmas outfit på bilden var inte fullbordad så det såg faktiskt värre ut hahah. Efter vi spelat in videon med hjälp av angelica så cyklade jag och emma till tybble för att hämta en mobil, men den var låst till 3 och emma hade ett comviq simkort så det blev lagom fail. Men då satte vi oss på cyklarna och trampade vidare till lundbys ip där det var fotbollsmatch som gällde. Dit kom angelica också, när det var slut så åkte vi till skolan en stund och bara snackade tills oskar, marcus och filip kom. Fast strax efter dom kom så drog både jag och emma hem haha.

Kommentarer
Postat av: emma

du är underbar min vän<3!

2011-07-14 @ 23:36:22
URL: http://nattstad.se/emmacarlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0