Svar på kommentar

Anonym om Haha bra bild jag vet, men det var bara för att få med det rosa på bild liksom:
vilka är de där nisse och anton som du är med hela tiden? Hur kommer det sig att ni började umgås så mycket?

Haha jadu vad ska jag säga, dom är mina kompisar? Asså nisse var jag jätte mycket med när jag var mindre, men sen slutade vi umgås av olika anledningar. Men vi har ändå haft kontakt med varandra utan att träffas, men sen så började vi bara umgås igen. Och anton är kompis med nisse så det har liksom blivit att vi varit alla, kände även anton sen innan, bara att vi inte umgicks. Och jag vet inte riktigt varför vi är med varandra så mycket, vi trivs väl? :)
Nej nu är angelica på väg hit och vi ska till stan och träffa gunnarsson så har inte tid att sitta här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0