Människor kommer och människor går, men det är bara äkta vänskap som består

Låg fastklistrad framför tvn, tittade på dad camp som dom visade flera avsnitt på rad utav. Och det var faktiskt riktigt bra som ni kanske kan lista ut eftersom jag tittade timma efter timma haha. Runt 4 tog jag äntligen tag i dagen och cyklade till elin. Vi låg i hennes säng och bara pratade innan vi drog till karl johan och träffade regina och niklas. Vi var där ett tag men sen var jag och elin tvugna att dra och hämta min tröja hos jenny och sen så skulle elin hem för att packa. För imorgon åker hon till varberg och sen till frankrike, och när hon kommer hem så åker jag ut i bondeland i en vecka, lagom surt med två veckor utan min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0