Home sweet home

Hejsan, tänkte bara tala om att jag lever och jag kom hem tidigare idag. Har varit i min mormor och morfars sommarstuga ute på landet i östergötland. Det har varit en riktigt skön och bra vecka trots att vädret inte varit det bästa, det är alltid så skönt att åka dit. För det känns verkligen som att där kan man andas, vila ut och bara vara. Men jag har bland annat spelat kort, läst, träffat släkt, grillat och käkat massa glass på smultronstället i söderköping. Helt enkelt tagit det hur lugnt som helst. När jag kom hem träffade jag elin och niklas, och lite senare seidi, saknade hela högen! Imorgon åker jag till vänersborg till min pappas släkt, kommer hem senast fredag. Men där kommer jag nog ha dator ibland, och jag kommer att ha täckning iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0