Grattis Jenny!

Varför har jag inte EN ENDA seriös bild med dej?`
Jo kanske för att vi inte kan vara seriösa, det är just det som jag älskar med dej.
Man har så kul och man kan vara sej själv utan att skämmas.
Fast jo självklart har vi våra seriösa stunder..
Det är så skönt, för det är så enkelt att prata med dej och jag vet att du alltid lyssnar.
Du är så underbar jenny, jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dej?!
Visst vi har inte varit vänner länge, snart ett år och det har fan varit ett guld år tack vare att jag lärde känna dej.
Jag är en helt annan person jämfört med förr, jag har gjort massa saker jag aldrig skulle vågat förut. Men med dej vid min sida klarar jag allt.
Tack för att du finns älskling och grattis på 15-årsdagen!
Jag älskar dej. ♥

Kommentarer
Postat av: jennysiik

Vi börjar med tack ! <3

det har varit toppen med dej den tiden vi varti ! <3



jag ångrar inte en stund , vi har haft knäppa alvarliga och mass andra och utan dej hade jag inte funnits du hargjort mej mer stolt och glad ! jag älskar ddi <3

2011-01-13 @ 11:55:09
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0