Simhopp

Det var riktigt skönt att träna, och det behövdes eftersom det var så länge sen!
Usch fyfan vad jag saknar tiden då jag orkade saker, just för att jag var stark på alla sätt och viss.
Alltså då menar jag psykiskt och mentalt, nu är jag bara svag på båda sätten..
OCH SEN MÅSTE JAG BARA SÄGA, KOLLA PÅ BILDEN. FICK ETT MEDDELANDE PÅ FB I TORSDAGS (GLÖMT ATT BERÄTTA OCH KOM PÅ DET NU) FRÅN PER MIN FÖRRA TRÄNARE OCH ÅH GUD JAG KAN BÖRJA GRÅTA, JAG VIIIIIIIIIIIIIILL!!
Men jag vet fan inte om jag kommer ha tid, det är det som är problemet.
Men ska ta och kolla upp det, för som jag sagt förr ångrar jag att jag slutade, och per och åse är två riktigt bra tränare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0