Hormobiler..

Satt och plugga förut och tror ni inte min mobil (den översta) ska gå sönder då?
Först så åkte luckan ned hela tiden, tillslut gick den bara att få upp halvvägs så kunde inte smsa eller nåt.
Sedan när nån ringde så hörde jag inte den..
Så jag fick ta min brors gamla mobil (den andra) och den funkade bra i början och så men sen så började grafiken bli helt störd och tillslut såg jag inte ett skit så tog ut batteriet och starta om och allt men nä den fortsatte.
Så nu har jag min andra brors gamla high tech mobil med bara engelsk och fransk T9 så får skriva utan T9 för pallar inte sitta och skriva på engelska HAHA. Så jag kommer nog inte smsa så mycket i onödan nu dom veckorna min mobil kommer vara på lagning.
Ska alltid ha en sån jävla otur med mobiler, seriöst har haft problem med EXAKT alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0