Frozen

Filmen jag såg var Frozen.
Som handlar om tre personer som ska åka skidor, de hade åkt några åk, men precis innan stängning skulle de åka ett sista åk. Så när de är på väg upp i backen stängs liften av och de blir kvar där, det var söndag och backen skulle inte öppna igen förns på fredag. Så de enda val de hade var att antingen frysa ihjäl eller försöka ta sej ner, men vad som väntar där nere är inte heller det roligaste..
Jag tyckte personligen att filmen faktiskt var bra, alltså visst det händer inte så mycket men jag gillar den ändå.
Fast det är ju inte så jävla smart att se den när jag ska åka skidor både på onsdag och torsdag, och på torsdag i romme ju! Fast det taggar jag bara hihi. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0