Dag 9 - Smeknamn jag har och varför

Jag har inte direkt några smeknamn som jag verkligen kallas för men några som nämns ibland är:

Klockan
- Det kom till genom att jag är ju typ nybörjare på att åka skidor så förra året när jag skulle åka första gången på blades (hade åkt skidor två ggr tidigare) och allt hade gått bra tills det var 10 minuter kvar, då åker jag ner för backen och ser att det står massa folk där nere och då ska jag köra in bakom dom men tappar kontrollen så jag åkte in i en skylt och fick hjärnskakning. Och då var det en ledare från gården som tyckte det lät som en sån där klockan man slår på eller en kyrklocka när jag slog i huvudet i skylten så då kallas jag för klockan..

Leijon - säger ju sej självt, mitt efternamn hahaha.

Skallepär - Bara för niklas skull skriver jag med det, för säger att han kallar mej för det fast han har aldrig kallat mej det i verkligheten, bara på msn och sms HAHA. Så jag har det för niklas tycker det är "fint".

Carola, eller var det Charlotte Perelli? - Nåt utav dom, jag minns inte. Men det är mitt och jenny gunnarssons fina smeknamn på varandra. ;)

Kommentarer
Postat av: niklas

AHAHAHHAHAHAHHA det där med klockan var bäst xd hahahahahahah xd

2011-01-15 @ 13:27:44
Postat av: emma leijon

Svar niklas:

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH jadu.. ;)

men du gillade inte skallepär som jag bara gjorde för din skull? :o

2011-01-15 @ 14:41:34
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0