Dag 3 - Något jag tycker om


Bild 1: Anna lindberg, typ huvudhoppbakåt i pik ser det ut som haha?
Bild 2: ÖSA = Örebro simallians
~
Svårt att välja nåt, när man tycker om så mycket HAHA. :D
Men jag tror jag väljer simhoppet, jag tränar inte längre men det är den sport jag verkligen älskar mest!
Jag började på simhopp när jag när jag började vårterminen i 3an, så jag var alltså 9 år och jag slutade innan sommaren i 7an, då var jag 13, snart 14 år.
HAHAHA jag minns fortfarande första hoppet, skulle göra ett spikhopp men jag fatta inte vad man skulle göra så det blev ett magplask. Simhoppet har gjort mej så lycklig och just nu ångrar jag att jag slutade men vi bytte tränare då jag började 7an och allt gick bara åt helvete då. Lärde mej nästan inga nya hopp och typ alla i min grupp slutade..
Hade jag fortsatt och verkligen satsat som jag gjorde när jag var typ 11-12 då hade jag nog helt ärligt varit jävligt grym nu, så ångrar såååååååå att jag slutade..
Men jag hade inte haft tid eftersom hela dagarna går bort med tanke på att träningen var på så dålig tider.
Men men nu har jag ju dansen och den älskar jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0