Dag 22 - En plats jag tycker om

Jag kunde inte välja en så jag valde mina två favoritplatser i hela världen.
Eller av de ställen jag varit på. ;)
Och det är faktiskt min farmor och låtsasfarafars sommarstuga (den översta) och min mormor och morfars (den understa).
Visst, det låter kanske helt vrickat och mobbat haha..?
Men dessa två platser betyder mycket för mej, eftersom jag åkt hit varenda sommar så vitt jag vet.
Och det är två så helt underbara platser, det är som terapi haha. Vad jag menar är där behöver man inte tänka på nåt, bara att andas. Den översta ligger på västkusten och den understa ute på landet i en skog en bit utanför linköping.
Fast nu har de sålt den på västkusten och seriöst jag börja nästan gråta när jag fick reda på det, säger bara det, min sommar kommer suga..
För det är en sån stor del av mej, så mycket minnen och underbara stunder jag har där, sen försvinner det bara.
Nej usch, inte okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0