Dag 21 - Jag som barn

Ja ibland är man duktig på att äta. ;)
Okej, jag som barn..
Jag var aldrig den där söta tjejen som ville bli prinsessa, visst jag lekte med dockor och barbie men jag lekte mycket med bilar och duplo. Jag har alltid älskat att cykla, brukade cykla runt med min ena storebror och några som bodde på min gård. Hur kul som helst ju! :D HAHA.
Jag och seidi brukade sjunga och dansa för mina föräldrar, har ju känt seidi sen jag var två så hon har funnits med typ hela livet.
Jag lekte mycket med min pappa när jag var barn också, det var med han och min lillebror som jag byggde med duplo, och är vi skulle åka bil långt till typ västkusten så lekte vi alltid doktor i bilen med hans verktygslåda.
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva men ja var helt enkelt en positiv och orädd tjej med mycket energi, klarade mej inte utan min familj, alltså fick hemlängtan när jag skulle sova över hos kompisar. Men jag älskade att vara med mina kompisar och leka, sjunga, dansa, cykla, springa runt barfota på sommaren, rita, lyssna på musik och sånt. Gud vad jag vill tillbaka. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0