Dag 20 - Ett ögonblick

Oj, jävligt svårt att välja ett, haha.
Men satt och funderade länge men kom inte på nåt speciellt som man kan skriva om så det får bli min första kyss.
Eller ja första seriösa och riktiga om man säger så, för självklart så hade man ju pussats och sånt som liten haha, men första kyssen:
Dagen hade börjat med att jag, killen som heter jonatan, och två andra var och bowlade. Dom två andra var redan tsm men jag och jonatan på G typ. Efter bowlingen gick vi till mc och käka lite grann.
Sen så blev vi tillsammans, haha tänker inte ta upp hur..
Men i alla fall så tyckte dom andra två att vi skulle kyssas så det blev så haha.
Förhållandet höll inte länge, jag tappade känslor direkt typ.. Men jag tror nog jag var glad så länge det varade. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0