Dag 10 - Det här är jag rädd för

Här nog tre av min största rädslor:

Insekter, dom är så äckliga och usch..
Spindlar, tvestjärtar (?), nattfjärilar och stora fjärilar, myror, kackerlackor och ja massa andra, fyfan det är så äckligt. Fast jobbigaste insekten är ju helt klart myggan, fast den är jag inte rädd för.

Döden, det är så läskigt att man inte vet vad som händer när man dör, blir allt svart och sen försvinner man helt totalt från universum och inte har nåt medvetande?
Det hoppas jag inte iaf, men fyfan hatar att tänka på döden..

Förlora nära människor, nu behöver det inte vara för att de går bort, vilket vore ännu värre än det jag syftade på mest. Men jag syftade på att nån bara "försvinner" ur ens liv helt plötsligt, av nån anledning.
Det är aldrig kul, spelar ingen roll vem det är eller hur, men att förlora en vän, släkting, bekant eller liknande på nåt sätt är alltid förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0