I miss you every second of the day

Slutade 6 men ahr ändå typ inte hunnit nåt.
När jag kom hem åt jag och satte mej vid tvn, sen så bytte jag tillbaka min mobil men så gick inte mina nr att spara på simkortet för min brors mobil är udda, så fick börja skriva in varenda kontakt som jag redan har på papper sen min mobil gick sönder. ;)
Fast är inte klar än för jag gick och la mej i världens skönaste bad och så fastna jag där, så nu är hela min kväll borta. :(
Men som tur är börjar jag 11 imorgon så jag kan vara uppe något längre. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Ja det var det verkligen! :) Längtar tillbaka! Är så less på snö och vinter :P

2011-02-11 @ 12:46:38
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0