Gårdagen


Äntligen tillbaka, böjbara sugrör. ♥ HAHA

Elin, Cajsa & Jag. ♥

ELIN JAG VET ATT DU ÄLSKAR MEJ DIN SÖTNOS.
~
Igår blev det stan med mamma, riktigt mysigt. Bilder på vad jag köpte kommer sen.
Efteråt åkte jag till lillån och träffa elin, cajsa, svante, erik och micke, så vi drog runt lite ute och så.
Till slut hamna jag, cajsa och elin på coop efter att dom andra dragit för vi skulle handla lite.
Och som ni kanske märker hade vi lite "kul" med en kundvagn och annat, normala är ju nåt man inte kan kalla oss..
Efter att vi handlat drog vi till stan och träffa david och satte oss på mc och bara chillade.
Sen spenderade jag natten hos elin, grym kväll faktiskt haha!

Kommentarer
Postat av: cajsa (a)

faaan va kul det vaa!!

måste göras om ju ;oo

älskar dej gumman <3

2011-02-06 @ 18:11:18
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHA

OMG, ASSÅ BILDEN....... FAST........ DU HAR TUR ATT JAG ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ!

~

vi är ttttiieeepp singstar stjärnor hehehehheheew måste göras om lix hela dagennh för den va AAWEESOMEEEEEEEE

PÖÖÖÖÖÖÖZZZZZZZZZZZZZZZ ;*****

2011-02-06 @ 20:07:59
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0