Dag 29 - Den här månaden

Jag skriver om januari eftersom februari precis börjat:
  • Det blev nytt år som firades med fantastiska människor!
  • Tog ut min navelpiercing dagen efter nyår. :/
  • Dagarna efter var väl det mest chill, spenderades med nära och kära.
  • Gick på 3D bio som sög för första gången i örebro. ;)
  • Min mobil åkte in på lagning. :(
  • Den 9:e åkte mina bröder till afrika och samma dag tog det slut mellan mej och andrew..
  • Dan efter var det första skoldagen för året som gällde!
  • Två av mina närmsta vänner, seidi och jenny fyllde 15, lika så många andra.
  • För övrigt typ skolan, pluggat, kompisar och skidor.
Typ dom "största" händelserna och en liten sammanfattning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: lätt att den gjorde!

åh vill tillbaka dit nu :(

2011-02-03 @ 21:36:55
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0