Du får inte ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blitt brant.


Jag har egentligen världens bildbrist, men jag tycker det är så tråkigt med massa inlägg utan bilder så här två riktigt gamla för att fylla ut min bildbrist.
Tidiagre var mina bröder & co här och firade lite jul, eftersom alla inte var med i Vänersborg. Vi åt mat, öppnade julklappar och spelade spel, mysigt. Vid halv 8 drog jag till Michelle med Niklas och Elin för fortsatt spelning, spelkväll stod nämligen på schemat. Vi spelade "Cluedo" och "Med andra ord" innan vi fortsatte till stan för att avsluta kvällen på mc.
På vägen hem stötte jag på Dagmar, så härligt att man knappt kan gå ute för det blåser så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0