Open your heart to me, baby. I hold the lock and you hold the key

Igår på dagen städade jag massa och sånt, sen på kvällen var det dags för tjejkväll. Eller det var tänkt att det skulle vara det, hur som helst vid 6 så käkade jag, seidi, louise, elin, cajsa och ariet på pacos. När vi ätit färdigt åkte vi hem till mej för att fortsätta med film, då kom niklas, nisse, anton, sofia och sandra och gjorde oss sällskap. Vi kollade på Den osynlige och The ring, två ganska bra filmer.
Idag har jag varit på husvisning eller vad man ska säga, på apelvägen. Det var väldigt fint och så, men väldigt litet så vi tackar nog nej. Hur som helst efteråt har jag suttit och tittat på min nya drog glee, är totalt såld. Men sen vid 4 åkte jag, mamma, hannah och min bror christoffer till marieberg. Fick med mej ett vitt linne och en vit tshirt från Gina, och ett par shorts och en klänning från Wear it. Jag vet att jag är normal som köper sommarkläder nu, men det är för att jag åker till kreta på söndag morgon, super mega taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0