You make me insane and i love it

Som många utav er säkert vet så har bredbandsbolaget haft tekniska problem under dagen så har alltså inte haft tillgång till internet och inte kunnat blogga. Hur som helst, började min dag med glee, och nu har jag sett klart hela säsong 1. Runt halv 4 kom angelica till mej en liten stund, när hon drog la jag mej i sängen och somna en stund, hade världens huvudvärk. Något senare drog jag ut och träffade elin och niklas, vi gjorde det vi gör allra bäst, tjocka oss! På mc med milkshake. Efter drog jag hem och satte på mej varmare kläder och gick ut till seidi, sandra, melissa och nisse, även ariet kom sen. Typ sammanfattning av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0