Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard

Åkte upp på stan med elin för att kolla rean som jag missar varje år, men jag hittade verkligen ingenting. Fast jag kollade inte så jätte noga heller haha. När vi fick nog av stan åkte vi till alnängsbadet och badade lite. Ovanligt fint väder idag ju för att vara sverige?! När vi varit där i några timmar så åkte vi upp på stan igen och satte oss på la baguette med varsin baguette. Efter att vi käkat och träffat bavel och eric som kom förbi så åkte vi hem till elin en stund innan hon åkte tillbaka till sin sommarstuga. Nu vet jag inte riktigt vad som blir av med kvällen, det återstår att se. Funderar på att ladda ner nån film, men det är ju så himla fint väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0