Hur lågt kan man sjunka?

Söta maria på bilden lånade min mobil förut och gjorde ett väldigt gulligt inlägg förut, ohjaaa..
Hur som helst tunnel sög stenhårt rakt igenom igår, så ni som inte var där missa inget kan jag ju säga! Och idag blev jag väckt av seidi som ringde så då gick jag upp till henne och helt plötsligt skulle vi till edessa med ariet och sandra, haha. Dit kom marcus, jonte och nån annan också, riktigt länge sen jag träffa dom! Efter vi käkat och så drog jag ut med seidi, ariet, elin och maria och vi gjorde inte mycket alls haha. Och nyss gick seidi och ariet hem efter att vi tittat på några avsnitt från glee säsong 2, mysigt! Känner att inlägget nog blev lite rörigt, men skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0