You used to call me just to say I love you baby

Så seriös.
Jag packade upp och sen ner igen men jag lyckades övertala mamma om att hon skulle städa buren. Så istället åkte jag och träffa elin och louise som var på wallerska, så vi var där ett tag men sen drog vi hem till louise och hoppa studsmatta, haha. Men jag åkte hem rätt så tidigt för att jag skulle hinna med att springa med seidi. Så vi tog ett varv runt varbergaskogen, orkade springa längre än vad jag trodde att jag orkade, liksom jag har världens sämsta kondis, seriöst. Så det känns rätt bra nu asså. Klockan 10 får det bli two and a half men på tv och sen ska jag nog sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka till ljungsbro, så jag kommer inte kunna blogga förns på söndag kväll typ. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0