Valborg


Bilden är från google.
Vaknade upp hos jenny så spenderade förmiddagen där, runt 1 cyklade jag hem och tog mej en dusch. Vid 2 kom min bror och hans tjej hit och åt mat och kolla på massor av bilder och sånt, rätt underhållande haha. Tror dom precis gick så nu ska jag snart sätta igång och fixa mej för kvällen som kommer spenderas med jenny och cajsa. Vi har tänkt att dra upp på stan och sedan fortsätta någonstans (?) efter ett tag. Vi har inga exakta planer för vår valborg, men det är faktiskt rätt skönt. Så jag hör väl av mej imorgon om vad som hänt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)))<3

hihi, det kommer bli skiita kul ju :D <3

2011-04-30 @ 16:54:54
URL: http://buxbaum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0